söndag 30 december 2012

Mål 2013

Oggie:
- försöka komma med i landslaget igen
- försöka ta LPI
- bygga nytt FS program
- bygga nytt HtM program
- försöka kvala till SM i både HtM och FS
- tävla mer agility
- köra ett helnollat lopp d v s inga hinderfel och inga tidsfel
- tävla lite mer rally

Kanel:
- jobba på stabilitet
- försöka ta diplom i HTM II
- sätta nya FS programmet på tävling
- försöka ta fler FS cert
- försöka kvala till SM i FS
- tävla mer agility
- köra ett lopp med 0 hinderfel
- tävla mer rally
- försöka ta RLDN

Willow:
- träna mer med störning
- träna mindre med godis synligt
- köra fler uppvisningar
- försöka ta fler uppflytt till HTM III
- försöka ta uppflytt till FS III
- tävla mer rally
- försöka ta fler uppflytt i rally (är i nyb)
- ta upp spårandet igen

Erika:
- hitta mitt lugn igen (hösten har varit extremt stressig för mig vilket ledde bl a till ett komplett misslyckande på NM - mitt fel, inte Oggs!)
- träna mer utan att ha godis i händerna
- jobba på min timing
- försöka få gå domarutbildningen i FS & HtM
- börja på SKKs uppfödarutbildning
- åka på läger med Heather Smith
- åka på nån tävling utanför Sverige (N? DK?, ??)
- om timingen funkar och det klickar - köpa valp (annars blir det 2014)
- träna mer kondition
- jobba på min handling i agility
- vänja mig vid att vara husägare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar